Меню

неділю, 11 січня 2015 р.

23!

В 22 у Ганді було 3 дітей,
у Моцарта 30 симфоній,
а Бадді Холлі був уже мертвий
Я ж у 22 не маю дітей, з симфоніями і таким іншим теж поки не склалось, проте жива)
Але завтра мені вже 23. Все серйозно! І тому в мене вже є список справ, які я обов'язково зроблю! Спіймаю і використаю свої 23.
Хоча вигляд зараз маю напрочуд жалюгідний! Десна у мене розрізана і з дренажем, щока така роздута, ніби за нею прихована жменя жолудів. Та я точно знаю, що всі ці життєві обставини не зможуть мене зупинити!
План:
1. Полікую зуби
2. Вирішу, хто я є і навчусь з цим жити
3. Прошию свій холопський розум давнім одкровенням, що у вк та інстаграмі люди набагато щасливіше виглядають, ніж у житті.
4. Почну вести щоденник
5. Буду доброю і привітною завжди
6. Перестану бути безхребетною в роботі
7. Раз на місяць викладатиму власний sketch book
8. Випущу 2 капсульні колекції
9. Відвідаю музей д'Орсе
10. Відкрию шоу-рум або інтернет магазин
і ще два десятка пунктів, які дуже сташно публікувати) Практика бо показала, що мої пацанські звички не викорінити, і якщо вже я сказала, то неодмінно змушу себе зробити.
І - останнє - на все життя: планую прожити довго і щасливо!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Схожі пости:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...