Меню

четвер, 9 липня 2015 р.

First and Second hand Мау. Finaly

Навіть не знаю, чому не опублікувала одразу фото з Second hand Мау. І якось так все закрутилось і забулось, що цілий місяць вже встиг пройти.
Але живу за принципом, що краще пізно, ніж ніколи. В травні я шила лише зі старих речей, щоб компенсувати квітневий зашив, де все шилось лише з нових тканин.  Згадати, як все мало бути, можна тут .
---------------------------------------------------------------------------------
Have no idea why am I not published photos from Second hand May immediately.
And somehow everything was spun and forgotten, that it has been a month since I made it.But i live by principle - better late than never. In May I had sewed only from old things, to offset the April, where I used only new fabrics.You can remember how it was here.


Плаття зі старих джинсів мені дуже до смаку. Якось так невимушено і легко вийшло. І зовсім не парке) Та ще й з величезною кишенею.
Ну і другий наряд. Тут взагалі все просто, мереживна накидка з абсолютно прозорими кишеннями. 

Я планувала First and Second hand як проект на цілий рік, але зараз так багато роботи, що я абсолютно нічого не встигаю. Тому і вирішила взяти відпустку від First and Second hand.  Але я все наверстаю, і ці три літні місяці обіцяю відпрацювати восени! Рука на серці, "жульнічати" більше не буду)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Схожі пости:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...